shejk ya moneymejkah'

haha, lite internt sådär på nattkvisten.

jag är grymt jävla förkyld. så jävla förkyld. nå innåt helvetes jävla förkyld. så jag vill sova, är så himla trött. hostan förstör lite där skulle jag tro. bajs. men måndagen vart riktigt lyckad! Carro fyllde ju år, vi kryssade på Viking Line å drackdrack. Började klockan ett på dagen när vi satt på bussen, fortsatte på båten och sen till terassen och slutade runt fem, sex på morgonen hemma hos Jenka. När vi vaknade var klockan tre haha, jag åkte hem och sov nån timme sen träffa jag Marre :) efter det har jag bara legat och velat dö, typ. De sämsta me att vara sjuk just precis denna period som jag lyckas få in en fullträff på badass till halsinfektion är att det är sista veckan på sommarlovet, ida kommer hem från skåne imorgon som jag har längtat efter hela sommarn och amelie fyller år på lördag.. ohwell(som jag brukar säga), bättre nu än förra veckan då de var URF absolut! Men it sucks to be me just nu.


Goda natten.



Klockan är 03:09 och jag kan fortfarande inte sova...


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: