hard time sleepin'

det känns som att jag har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden. De allra senaste var iaf URF (Uppsala Reggaefestival) som sammanfattat var totalt lyckat! Synd bara på regnet sista dagen som har gett mig hosta. Dessvärre såg jag inte så många artister, fast jag var på bl.a. Gentleman och Alborosie i alla fall som jag helst ville se :) Det blev iiiiinte många bilder alls, jag som brukar vara duktig att hålla mej bakom kameran.. ohwell. Imorgon (eller idag vafan) fyller Caroline Sjöberg år, så ett stort grattis till dig tjejen! Det firar vi på Viking Line, med smörgåsbord och drinkar<3 Just därför borde jag gå och lägga mej pronto, men jag kan inte sova dels för att jag har sovit hela dagen och dessutom dödar halsen mig sakta men säkert. Jag ska iaf gå upp och studera insidan av ögonlocken och räkna får, måste bara dricka upp mitt te först.


Det känns som att min barndom håller på att försvinna. Både lekstugan och mitt kära dagis har rivits ner till grund och botten. Visst det förflutna ligger bakom, se framåt Elin, men det är faktiskt lite jobbigt att se delar av vad som gjort dig lämna verkligheten. Och ja, vad ska jag göra på dagiset och i lekstugan denna ålder? Vet inte inget förmodligen och såklart, men det måste inte försvinna helt, liksom? Baajs. Nu ska jag sova :)


Ciaoaoao

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: