fredag den trettonde

borde man inte ha typ, skräckis-maraton ikväll? jävla episkt asså haha. eller ska man ut på krogen kanske?? eller så kan man ju bara inse att man är sjuk. eller så kan man inse det, och helt enkelt skita i't.. huum.

Jag har precis vaknat av att nån galning stod och plinga å knacka på dörrren så skulle jag gå ner och öppna så hör jag att personen kommer in :s scary. jag gick inte ner haha. Idag ska jag in till polisen och hämta ut mitt borttappade ID-kort, till banken och fixa med skattepengarna (woho 302kr haha. men mycket för en som inte jobbat nåt på hela sommarn) sen så vill Ida att jag kommer till storken. Men får se om jag pallar, känns inte som de just nu iaf.. Ciao

1 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

men vah, ofta du inte kollar vem som går in i ert hus? :S haha jag fick 350 kr tillbaka av skatten så nästan lika dåligt som ditt då ;P haha (fast förra året fick jag BETALA 180 -.-)

2010-08-15 @ 22:00:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: