I can't tolerate the feelings that I feel when I feel

Igår firades Marielle! Grattis igen, och va bra att du blev glad för presenten :* Idag ska vi fira papi, och det blir fullt hus minst sagt. Kanske inte lika fullt som de va hos Marre igår haha (shit va mycket folk det fick plats i det lilla huset!) men kusinerna kommer, faster och Janne säkert och farfar kanske. Sen så får jag besök av Ida och Linn som ska sova här och Saras Christoffer kommer också :)


Just nu njuter jag av min ensamma tid hemma och lyssnar på höghöghög musik! (Och bara därför kom mamma hem precis. Great jag fick sänka.)
Men ciao.

1 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

åh baby, så glad att du kom! haha galet mkt folk i lillstugan xD

hälsa pappi grattis från mig =)

2010-08-22 @ 16:03:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: