can you tell me that I'm wrong?

med mobilen ur sikte och en redig ångest för vilken som kommer stimulera fingerkliet i framtiden oroar jag mig för läxhögen mitt i det vackra vädret. eller ja, så speciellt vackert är det ju inte men lite värme sipprar ut från molnen i alla fall. Jag har funderat på Sony Ericsson Vivaz och ju mer jag funderar på den vill jag ha Vivaz Pro som inte ens kommit ut på marknaden i Sverige. Det är så typiskt mig att kära ner mig i det jag inte kan få. Visst är vanliga Vivaz en bra telefon, med touch och allt, fast det är just de där med touchen. Pro har ju utfällbart tangentbord ifall man tröttnar på att kladda ner skärmen eller helt enkelt är för full för att skriva rätt när man glider med fingrarna. Åh förstår ni mitt dilemma? Sist jag köpte ny mobil var det också en aning impulsivt eftersom mobilen innan gått sönder. Jag hinner aldrig kolla ut en mobil jag verkligen vill ha innan det är dags att välja en. Älskvärt. Nä nu ska jag fråga Sara när vi ska till Ronja. Jag skriver lite senare om gårdagen. Linn fyllde år och det vart utgång såklart! Men tills dess, här har ni Nomy.


1 kommentarer
Marielle säger:
http://admiratio.blogg.se/

men gumman då <3 tyckte väl det var knas att jag inte kunde messa dig. vill oxå ha en ny mobil, min kan man knappt skriva på för knapparna e så sega -.-

2010-04-08 @ 16:08:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: