octupus in circles

Jag åkte hem till Linn igår, och tog med mig alla HP-filmerna =) vi tittade på ettan sen så missade jag sista bussen så jag sov till andra filmen haha ;P och idag så skulle vi hjälpa Elli att flytta, men det klarade hon helt sjhälv tyldigen och hon har kommit igång så bra! Härligt babe :D Så istället för att flytta så blev vi utelåsta i ca en halvtimme, kollade på harry 3 och drog till affären, köpte årets första pinnglass! sen kollade vi på hp 4 sen blev det friterade bläckfiskringar, muuuums! nu sitter vi hemma hos mig, Linn ska sova här och vi ska titta klart på harry potter-serien av filmer. Imorgon äre Påskafton, och Linn ska fira med min släkt! Kuul! :D Nu drar vi upp. BYE!


 

Och! Grattis till Emira och Sammy! <3

& GLAD PÅSK!

 


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: