måste bara älska tegelstenar

I helgas har jag vart på besök hos Linda i Enköping! Bussresan dit var inte den bästa kan man väl säga.. kladdiga fyllon, inte riktigt min smak. Först tittade vi(jag, Linda & Bexxi) på isprinsessan, sen blev det promenix genom staden under duggregnet med ett fint telefonsamtal av Kim innefattande poesi av högsta klass ;) Efter promenaden la vi oss ner och snarkade till Twilight. Eller åtminstone jag haha, ^^ dagen efter(idag. eller igår, fast jag har ju inte sussat än) käka vi frukost sen så vare dags för mig och Bexxi att dra oss tillbaka till staden Uppsala. Jag skyndade mig hem för att hinna byta om innan min lillasysters konståkningsshow klockan fem, men det visade sig att jag inte behövde stressa alls för pappa skjustade förstår ni! Fast, en timma för tidigt dock. Så jag med min kära nya telefon messa(vilket tar en evighet) Sara och bad henne att skynda sig. Sen så dog den lilla busen. Åh vad jag älskar att efter varje sms bokstav för bokstav radera orden i ett ivägskickat litet meddelande! Typ bästa funktionen ju. Nä vet ni va? Jag gillar inte den dära phånen so muchhh. Nu ska jag sova, imorgon träffa Elli och förhoppningsvis hinna plugga lite. Jag är på bristningsgränsen gott folk. Jag har tio meter gyttja över huvet, så jädrans jobbigt att försöka andas just nu. Men sov sött! Hoppas ni haft en fin helg.





Nokia 3510<3


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: