lovet slut

och jag måste ta bussen om en timme. skola igen, med fler uppgifter och prov. som att man inte har tillräckligt redan med missade saker. jag vaknade i morse helt panikslagen och kallsvettig också. jag drömde att mitt liv var förstört. jag kommer inte ihåg exakt vad jag drömde, men den där känslan av mitt krossade liv var outhärdlig. det hjälper väl lite att titta ut och se solen bländas mot grannfasaden, fast sen när man tittar mer nogrannt på fönsterkarmen och upptäcker termometern som står på -4 längtar man inte längre. usch va deppig jag låter! :D men jag är trött, och seriöst har jag rätt att vara nere. jag skar mig igår förresten, när jag hacka grönsaker ville tydligen fingret vara med och ge sin lilla egna touch. :) nä nu ska jag väl börja göra mig redo för helvetet. wish me luck for survival.


3 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

skar du dig? emo? :o <3

2010-04-12 @ 12:47:38
BLOGGSVAR säger:

HAHA-HA! clever sis! snabbtänkt ;)

2010-04-12 @ 18:04:58
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

-4 ? :o. haha kallt ni har i storvreta!! <3

2010-04-12 @ 19:06:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: