I'll wait right here 'til it's my turn

Nostalgi.

Igår var det supertrevligt verkligen bara sitta ute och snacka, röka vattenpipa och käka goottt grillat! Vi planerade valborg också som kommer se ut som så att vi drar oss i kragen ända till forsränningen tidigt vid Stadsparken och skålar jordgubbsvin. Sen chillar vi med öl, drar till pippkullen (som jag och elli döpt) och grillar. Sen så ska man ju inte planera så mycket heller för om nåt inte går som man tänkt kan hela kvällen bli förstörd.

Nu har jag och elli suttit ute i solen och druckit te, nu har hon åkt hem för att packa eftersom hon och sara (+resterande FR2TU:are) flyger till Skottland imorgon eftermiddag. Hejsanhoppsan ett rökmoln i sikte också.. min magkänsla säger dock att de kommer komma iväg, men att de inte borde! Jag är så jädrans nojjig, men å andra sidan så är det en kamp mellan karman, för min karma har gått så bra just nu så det skulle kännas alldeles knasigt ifall det händer nåt med flygplanet. Inte en lugn stund förns jag vet att de landat okej i alla fall. Jag kommer stalka er hela flygresan :D Nu ska jag gå ut och joina Sara och Christoffer i solen.

 

 

 

have a sunny sunday


1 kommentarer
angelica säger:
http://angelicabe.blogg.se/

haha vi kan ha helgskurser ;D



oh vilken tid är ni i uppsala på valborg? :)<3

2010-04-22 @ 14:08:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: