emotinal distance



Vilket underbart väder vi fått idag! Jag vill ut och känna solen steka, men inte by mysjälv. sara vill inte även om jag tror att hon behöver lite sol, jag menar vem gör inte de liksom? :o jag gillar den här låten förresten very very mucho! Imorgon fyller brorsan 20 år, wohooo systemet yeyeye! ;) eller typ, dream on sis... jajjjja. vi ska ut och käka nånstans iaf :) och imorgon så ska vi lämna in våra talmanus och jag som inte ens läst ut boken. jag är så duktig hela effing tiden. så jag sätter mig väl under solens strålar och bläddrar mig igenom den, Kejsaren av Portugaljen. Ikväll äre Desperate Housewives me, jag missa förra veckans avsnitt för på lovet har man bättre för sig, faktiskt! Solat har jag hunnit med idag också, typ 10 min haha det fanns ingen bra 'spot' på tomten än, eftersom baksidan fortfarande dryper av vattenskador. Fast lite färg tycks jag lyckas illutionera :) nu kallar solen!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: