elin ulrika therése

 

Jaa då har man vart till polisen idag. Har hämtat ut mitt nya ID-kort och min gamla plånbok med mitt gamla ID-kort. Fy faaaan va hemsk det nya kortet är. Jag kan inte riktigt beskriva för att ni ska förstå och jag tänker absolut inte visa heller, men om man säger att den förra fjortislegitimationen är 1000ggr bättre kanske ni kan föreställa er på ett ungefär hur illa det kan vara. Inte nog med missnöjt kort så fick jag sitta och vänta på Sara när hon skulle identifiera bruden som var lite vild i fingrar och tår. Först skulle jag följa med in, men sen fick jag inte eftersom jag var vittne.. men däremot så skulle jag få komma in direkt efter och själv identifiera och göra förhör. Direkt var inte så dirket kanske. EN OCH EN HALV TIMME fick jag vänta i väntrummet helt jävla själv och mobbad. :) Jag tror till och med att folk började lägga märke till att en retard brud satt och glodde inne hos polisen, så jag kunde ju inte bara resa mig upp och . Sen när det var min tur att gå in så orkade jag verkligen inte och dessutom skulle jag inte hinna eftersom jag går i skolan. Fast så när jag och Sara hade gått till stan så fick jag ont i huvet igen(har ju haft migrän till och från i två dagar) så jag bestämde mig för att åka hem. Men först så bokade jag tid på Darkwell för min industriaaaaaal !!! :D Finally finally. Nu ska jag vila huvet lite. puss

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: