te añoro

Peace and Love babyFörsvinner förkylningen snabbare om man hostar mera?


Idag är jag sjuk igen fast idag tvingade mamma mig att stanna hemma, eftersom jag har feber. Imorgon ska Carro pierca sig! Gaaah va sköj! Imorrn kommer ja till skolan ^^ Sen efter det så drar vi eventuellt hem till Carros farsa och myser med film och bra umgänge :) Jag vet inte vad jag har för planer för resten av kvällen, ska nog hosta lite. Juste.. idag har jag tagit mig tiden att utforska The Sims 3. Jag börjar förstå det lite mer, men usch å fy va komplicerat det är.

 

 


 

Aeternum vale


4 kommentarer
e.t säger:

Oh, mysigt! Imorgon är jag ledig. Och gissa vad mer jag gjort idag kanske...

2009-09-17 @ 20:48:51
elinpelin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

näe va haru gjort? :o

2009-09-17 @ 21:16:04
e.t säger:

tagit bort något som suttit på min kropp länge :D

2009-09-18 @ 14:53:33
elinpelin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

tandställningen???

2009-09-18 @ 15:29:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: