shuuk

oj, fick en hostatack mellan bytet från rubrik. Eftersom jag vet att ni vill veta sånt hihi :)
Jag är sjukling idag, och imorgon är det skolfotografering.. Whooopzy. Men den klarar jag nog av. Jag har inte känt mig motiverad att skriva nåt på sistone, och inte för att jag brukar göra det, men jag har några saker att säga. Förlåt! , Fan! och Krya på dig, typ.. Nu med det sagt (som en sten från hjärtat) så kan jag fortsätta snacka skit istället. Och nu äre illa, kommer inte ens på nåt sånt att skriva om. JO! Sara, du är dum som använder Spotify i skolan när jag är sjuk (eftersom vi delar på kontot). >.<
Men tack för respekterade önskningar och att du slutade spamma :-*
För övrigt och tillfället lyssnar jag på Mariah och hennes My All, som alla har hört och bör gilla. Kollade nyss mot bordet och såg på tidnignen som var uppslagen på namnsdagskrysset att Ida har namnsdag idag. Inte för att jag känner nån vid det namnet, men grattis, ha en bra dag osv. Jag borde inte skriva nånting, tycker synd om er som känner er tvingade att läsa min blogg. Fast, det väljer ni faktiskt själva. Jag tänker inte stoppa er eller nåt, men jag tänker heller inte anpassa mig för fler läsare, tyvärr "/ Nu har Spotify shufflat till Aha's Take on me. Den e väldigt uppiggande. Nu ska jag klicka mig in i mappen vid namn Daddy's. Där finns bland annat Dire Straits, Queen och Gary Moore. Queen är bra. Sen så vet ju de flesta att The Killers ligger mig varmt om hjärtat. Deras cover på Romeo and Juliet är det Straitarna som gjort orginalet på. Den låten är faktiskt väldigt väldigt bra tycker Elin. Men säg mig, är det inte illa att man kan alla deras låtar fast man aldrig valt att lyssna på dem själv? Pappa brukar säga att vi spelar sönder låtar, men undra vafan han gjorde när vi var små...


When you gonna realize, it was just that the time was wrong, Juliet?

2 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

hihiii sara är buuusig :D <3

2009-09-14 @ 12:55:35
elinpelin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

och så börjar du dumma dig igen :(

men, du är bra ändå <3

2009-09-14 @ 13:37:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: