Long time no see

Det var ju ett tag sen.
Jag tänkte uppdatera lite granna, igår var jag på Grönan med underbarisarna, fast Bella&Tobbe fattades som tusan!!!! Så synd att ni inte var me, då hade kvällen blivit helt perfekt! Menmen kul hade vi ändå :) När vi väl såg Håkan så vare röj och jag ringde runt lite grann ^^ Förlåt om jag skrämde er. Skrek nog ganska mycket (A) Som synd var så dog batterierna på min nya kamera (Look below) men kvällen levde vidare :) Han gick ut, men kom tillbaka (som alla artister gör) och spelade bla. Kom igen Lena och Nu kan du få mig så lätt. Han avslutade med den, min favoritlåt :D Sen när vi gick så skildrades vi men hitta varann tillslut innan vi skulle åka till station. Vi åkte taxi, och den resan var en av kvällens många höjdpunkter! :D Innan taxiresan var jag kissnödig, så jag gick in på nån himla fin resturang och fråga om jag fick låna toan, förväntade mig ett "Endast för betalande kunder" men till mig överlyckliga förvåning fick låna den. Och den toan alltså! Så jävla mysig! Om kameran hade pallat trycket skulle det finnas tonvis med bilder från den, men nu får det bli en verbal beskrivning istället. Okej det kanske inte går så bra, för jag kommer inte ihåg så mycket, men den var liten och gullig, och det enda som lyste upp den var levande ljus! Nog om toan. I taxin så sjöng vi som galningar och alla som vi åkte förbi tittade nyfiket. Så länge som de hann vill säga, för taxichauffören körde streetrace verkade det som. Men det var najs. Jag kände också hur min röst inte pallade med allt sjungade för full hals efter galna utrop under Håkan, men det sket jag i :) Synd att det inte blev nå festande efteråt, jag var taggad. Men inte kul att vara det själv ;P

Jag, Elli och SarajagSolen nerElli<3
Elli och SaraCarro

Nu har ni fått en (vad jag tycker) väldigt bra beskrivning av kvällen i största drag iaf.
Orkar inte skriva exakt allt som ni säkert förstår :)

på återseende (vilket kan ta ett tag)
pusss

2 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

jag gillar din verbala beskrivning av toaletten :)

2009-09-05 @ 18:39:53
elinpelin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

du skulle sett den me :)

2009-09-06 @ 00:04:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: