Epic failure

Jag har ont i hela kroppen. Jag tror jag är sjuk. Jag är sjuk.
Idag så sov jag tills jag borde gå upp. Då var jag död.
Vi hade mediekommunikation på morgonen. Gick igenom lite grejor inför provet v. 40. Efter det så hade jag svenska. Becca var sjuk, men jag satt med Lovisa (som jag även bekantat mig lite med under kulturnatten, heh). Vi gjorde nästan ingeting den lektionen. Jag hade ingen ork. Jag läste ut boken dock. Lovisa sa att jag läser sakta, och det gör jag nog faktiskt.. Jag antar att det är för att jag vill förstå allt i alla sammanhang och inte missa något haha, efter lektionen iaf så lunchade jag med henne. Jag antog att mina expo-vänner redan ätit, eftersom de inte hade någon svenska. Min andra kulturnattsvän Jakob (från matten) joinade. Sen kom Carro, jag gick med dem lite innan lektionen skulle börja. Jag gick till skåpet helt självt och mobbat och hämtade min bok. Sen vid klassrummet så var det tomt och mobbat. Tänkte inte så mycket på det eftersom jag var tio mobbade minuter för tidig. Sen när vi väl skulle börja så var det fortfarande ingen kamrat, inte heller nån lärare. Jag kände mig oerhört mobbad som stod där utanför klassrummet helt själv och tillslut tog jag modet till att känna på den låsta dörren. Den var låst. Då fick jag sms av Graff som skrev att lektionen var inställd, jag gick mobbat därifrån och kände mig väldigt skum inför andras ögon. Nu sitter jag med på turist-tvåornas lektion i en datasal. Efter skolan ska jag och Carro dratta runt på stan. Får se hur jag mår imorgon.



Si vis amari, ama

2 kommentarer
e.t säger:

Meh äh, jag är mobbad om någon så skicka ett mess när du tycker att du börjar bli't i skolan :o <3

2009-09-16 @ 21:29:57
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

duktiga du! går till skolan fast du är sjuk. <3



en packard bell EasyNote TJ61 ;P 15.6 tum

2009-09-16 @ 23:43:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: