break free

Idag är det den dagen. Idag är det fredag.
Jag veet.. jag var inte i skolan idag. Jag skulle egentligen ha studiebesök på stadsteatern och skulle ändå inte entrat byggnad GUC och mamma tyckte då att det var en bra idé att stanna hemma och vila upp mig en extra dag eftersom jag ändå inte missar några lektioner.. anyways! Jag kommer självklart vara med som stöd för Carro i eftermiddag/kväll :) Sen om det blir så, så rullar vi vidare hem till Carro. Vilka filmer ska vi se? Ska jag ta med mig några kanske? Nu sitter jag och lyssnar på mitt Spotify och blev nyss avbruten av reklamen. Den får dissen av mig, och kanske även hamnar på Carros kommande Hiss/Diss-lista? (A) Och på tal om Break Free (eftersom det är rubriken idag bre) det finns mycket jag vill bryta mig fri ifrån just nu. Förkylning, Läxor, (OOOOOH FUCK!!! Matte inlämningsuppgiften till på måndag!! Matteboken är i skolan, och där är inte jag idag :( Och bild?! Boken blev ju blöt den lilla uslingen, så jag måste be om en ny bok och då vill jag ju inte slösa någon kreativitet i den lilla russinliknande saken.. Fan. Fan. Faaan! 911 Sara kanske? IAF.) Sen så finns jag kvar i något som vägrar släppa mig eller något som jag vägrar släppa oavsett hur mycket jag behöver det.. Livet suger på endel om- råden, men på andra så är de ljusare och varmare än nånsin, det måste jag säga tack för <3






Take my photo off the wall if it just won't sing for you

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: