superhuman

känns väl som att det är dags att skriva nåt antar jag. vad vet jag inte. jag har inte så mycket att berätta, jag har inga bilder att ladda upp och jag har inga pengar. ibland suger livet kukhårt. jag gjorde prov idag i alla fall och det gick förvånansvärt bra. det är ju ett plus för dagen, inte sant? i helgen blir det spa-night hos min kära marielle och på lördag drar det iväg mot märsta för födelsedagsfirande för vår allas angelika "fiskkissen" lindholm :) det ska bli kul! på söndag drar gossip girl igång igen och ja, jag följer den serien. gillart vettu. jag är också inne på beccas blogg och lyssnar på read my mind som hon så snällt och passande laddat upp. ni kan ju också få en låt av mig! sådär.. den här låten älskar jag. tyck vad du vill dock ;) idag blev jag kidnappad av några tv-elever som ville att jag skulle bli intervjuad av dem. läääskit! ;o de frågade om äpplepaj och kaka, idol och barndomen. verkar kul de dära. tv alltså :) ni lär väl också få något mer uppdaterat snart. så snart det kommer nåt jag vill dela med mig vill säga. messa mig om ni vill. då blir jag glad :D

love love lovesongs.

1 kommentarer
e.t säger:

Åh, hoppas du hamnar på bild och allt :D

2009-10-17 @ 00:23:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: