pluggpeng

Idag kom studiebidraget! :) lovely lovely. Jag och Sara ska ner till stan och inhandla en liten present till Alva som fyller år imorgon. Grattis sötnos! Undra vad man ska köpa bara.. Synd bara att mitt studiebidrag ligger på 550 kr ända fram till mars. Avbetalning på kameran, som jag fick ha i 1 månad, tack så jättemycket för den tiden och att ni inte snodde den tidigare <3333 :) Självrisk för en ny ligger på 1500 kr, lika bra att betala det, ska fan ha en kamera till Pink! Jaja, jag vet att jag tjatar om detta med kameran, men det har jag rätt till att göra, FAKTISKT!

Nu ska jag och Sara ner till stan.


Ciao bitches

1 kommentarer
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

jaa usch, dumma dumma tjuvar! du har rätt att va arg o tjata. jag skulle va sååå deppig om nån snodde min kamera. dags att skaffa ett jobb sötis? ;P

2009-11-02 @ 00:29:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: