my partyprincess ♥

Grattis vännen!

jag vet att du inte läser min blogg, men ändå :)

och jag vet att du egentligen fyller år imorgon men för en gång skull är jag förtidig med att gratulera.
*inväntar applåder..*
Idag ska vi hem till henne i la maersta och paartey on! Det kommer nog att bli grymt kul! Var länge sen det skedde i märsta, för mig åtminstone. Vi (jag, Amelie, Elin, Joanna och Becca) åker upptåg tid 15.33 från Storvreta. Amelie kliver på i stan ^^ och tyvärr kommer jag nog inte ladda upp några bilder från denna fest p.g.a att några (ursäkta inte uttrycket) allvarligt skadade horungar till tattare är allmänt sig själva. Men idag ska jag inte bli av med nåt! Då svär jag en ed att inte festa tills nya året! (undantag nyårsafton) ^^
Jaja nu ska vi inte vara griniga och förstöra mitt hitills väldigt bra morgonhumör. inte för att jag vaknade nu, jag gick upp halv åtta idag faktiskt, dukiga jag :) slut på wordwomit.

Angelika Lindolm, soon to be 17
Lots of pussar!

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

grattttis! :) <3

2009-10-17 @ 13:29:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: