La chica que jugó con ... ?

 

Kryssningen var kul!
Först åt vi smörgåsbord och sen bar det av mot baren. Jag och Sara gick till discot för å lyssna på karaoke och det var lungt och mysigt ute på vågorna. Men mitt i natten vaknade jag av att det började skaka nå grymt så jag låg där, spänd i cirka 10 minuter och väntade på att det skulle sluta. Det är det värsta med att åka på sådana utflykter. Jag är sjukt rädd att fordonet man placerar sig själv i ska sluta fungera, för vad gör man då liksom? Flyg är värst, my opinion.

Ikväll ska jag på bio med Sara och Elli :) Flickan som lekte med elden. Det kommer bli kul! Har velat se den filmen ett tag nu så dags är det, föfan! Dina m&m's ligger å väntar på dig förresten, sötnos ^^

Jag försöker komma ihåg min spanska men den rinner ur huvudet på mig. Jag har glömt hur man böjer i preteritum(säkert helt fel person och form) och eld har jag nog aldrig lärt mig vad det heter. Haha tur att man har en spansktalande bästa vän som kan hjälpa mig :*


2 kommentarer
elli ;* säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

WIIIIE :D M&M's! hihi du får pengar idag hjärtat <3

2009-10-25 @ 18:00:10
e.t säger:

:D Kan du hjälpa mig med att färga håret nån dag i veckan och kanske gå på stan också?

2009-10-26 @ 19:57:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: