Harry In Winter

Det har gått några dagar på lovet. Igår gjorde jag verkligen nada med Sara & Elli. Det var faktiskt ganska skönt, kan ju behövas någon gång här och var. Nu har de åkt in till stan och jag funderar på att titta på min favvo-Harry aka Harry Potter♥. Marielle spelade en låt för mig nyligen som jag föll för. Lägger in den nedan :)
Veckan framöver då:
Idag: Chill chill med Harry och bok (jag måste läsa ut boken innan lovet är slut, har inte ens börjat, oops..)
Imorgon: Undecided
Torsdag: Hem till Jino! Girlsnight inkulderat tjejsnack och skitsnack ^^
Fredag: Marres brori har Halloween-fest
Lördag: Kusinvitamin Alvasalva fyller 14! Grattis i förskott sötnos<3
Söndag: Deppa för att lovet är över, gick för fort osv.

Nu ska jag invadera Saras rum och titta på Harry Potter och Fenixorden. Min DVD har breakat.. inte okej.

(Låten fanns inte på YouTube. Men ni som har spotify kan lyssna på den om ni klickar här!)



besos y abrazos

1 kommentarer
Marre from the hood' säger:
http://marresweet.blogg.se/

IIIhh!! Harry in our hearts for evvaah'!!

Yesbox! :D klart jag ska till Jino Pino ;) ses där <3

2009-10-27 @ 16:39:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: