coughy morning

Jaha så var man lite sjukling då.
Elli, Sara och Elora kom förbi hemma och sällskapade med mig lite innan de drog tillbaka för svenska. De hade också varit på fyrishov å plaskat lite. Jag spelar igenom Håkan och har precis rensat igenom min mail, sortera 1500 mail med andra ord. Underbart! Nu är det höstlov för min del. Imorgon blire kryssning förtusan! Synd bara att man är pank och inte kan köpa nåt på tax-free'n.

Jag förstår inte hur folk har råd att röka! Jag har knappt råd att leva och det är ju nåt de måste göra också. Lever för ciggen kanske? hm. Men Elli sa till mig idag att hon inte rökt sen igår lunch, så stolt man blir! Men även fast jag aldrig rökt så kan jag förstå att det är ett heltids-åttagande att sluta röka. Trappa ner är dock väldigt bra och duktigt! Carro ska ju också sluta röka och rökte lika lite som Elli igår. Mina duktiga flickor!

Jag ska städa mitt rum riktigt riktigt noga nu, jaá. lika bra å börja då kanske? :)


pussz

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

:D ÄR STOLT ÖVER MEJ SJÄLV OXÅ!

de e fortfarande 0 cigg rökta idag :D <3<3

2009-10-22 @ 16:03:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: