Barrobabe

Jag bör fixa praktikplats typ igår.
Idag klockan två ska jag stå på station och glo för idag klockan två på station anländer en buss med en saknad brud som passagerare. Carrobarrolajn Hantaah! Har saknat dig din propp! Så idag också hade jag tänkt kolla förbi stället jag har fått för mig att praktisera på :) hoppas det går bra för jag har verkligen ingen fantasi till vart man kan behövas och inte (citerat Uno) "bli utnyttjad och ställd bakom kassan när ni Expo-elever kan så mycket mer" ^^ Gullig är han, Uno. Låten från igår btw hörde jag på radion igår, och det var ett tag sen och vad det väckte känslor och vad glad jag blev av att höra den och, (catching breath) hon kan verkligen sjunga den där Shakira, love her voice! Nu ska jag öppna en lyckokaka.



Ciaooo

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: