Sista tiden på en tid

Copyright Marielle Cambronero

Jag känner mig dum. Så elak. Hur kan jag gråta när du kommer få det bra? Fyfan så egoistisk jag är. Jag kommer sakna dig så jag vet inte hur mycket! Men du kommer få det bra, och det är det enda som betyder något för mig, att du är lycklig. Det är klart att jag är glad för din skull, men jag kommer ju sakna dig. Morgondagen blir tom. Men idag är du här, och vi ska göra det bästa av den tiden. Harry Potter i båda våras hjärtan! =D Och DU i mitt hjärta, föralltid.

 

När du é i ett annat land så tänker jag på dig,
för du är bästa vän med mig.

 


2 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

we will miss her, indeed... :( <333

2009-11-23 @ 23:45:11
bff säger:
http://marresweet.blogg.se/

känn dig inte elak, jag gråter ju för jag saknar dig!

Jag älskar dig med, verkligen, menar det gånger tusen!

2009-11-25 @ 18:57:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: