Pigg som a pig

Sitter i skolan och lyssnar på Brandi Carlile :) Nya Expo är det enda stället i skolan där Spotify(<3) fungerar. Pity, men idag helt lungt ^^ Jag väntar på att Linnea ska komma. Hon försov sig och kommer klockan 10. Jag hade en vision igår när jag sa åt pappa att väcka mig klockan sex att jag faktiskt skulle gå upp då, men icke. Jag brukar ta tåget som går 7.33, vilket jag inte orkade. Jag gick upp då nämligen, fixa mig och tog en skolbuss som går direkt till skolan klockan kvart över åtta. (Haha ironiskt nog kom det precis en reklam på Spotty om morgontrötta personer som behöver tre väckarklockor, ljuger att man är vaken osv. Hehe :P)
Nu lyssnar jag på Regina Spektor. Pröva, lätt värt jue!



Kisses and hugs

2 kommentarer
ANGELICA säger:
http://angelicabe.blogg.se/

men precis! usch på henne -.-

puss på dig sötnos! och spotify funkar på gk också, hehe :D<3

2009-11-26 @ 14:03:56
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

jaa de brukade funka där, i byrån som jag sitter då alltså. de där jävla administratörs-kontrollerna gör mig loco! (y)

2009-11-27 @ 08:05:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: