Officiellt korkad

Nu äre bara å erkänna att jag är knäpp, va?
Vem i helvete går upp klockan sex enda dagen med sovmorgon?! Kanske jag, som inte mådde så bra och gick upp klockan sex igår och somnade med musik i öronen.. Vaknade av Sara som ville ha sitt headset tillbaka klockan tio. Utvilad me andra ord :)
Nu för att komma in på andra banor kan jag även nämna att jag verkligen avgudar The Story av Brandi Carlile!  (Lyssna här) Lyssnar på den nu på min Spotty(som vanligt) ^^ Och nu äre ju fredag också! Och vad är en fredag utan Fredagsmys All Stars? Enjoy, ha en bra fredag, helg, liv osv.


Mysamys snyggingar

1 kommentarer
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

hehe jaa det är brittiskt. Jag har det bra.. mkt ångest med att hinna med skolan bara.



åååh!!! fredagsmys :'( :'( mysverige

2009-11-27 @ 11:27:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: