Julkulor och glitter

Me & AngelicaEn Elin och en sötnos
(En av de allra första bilder jag tog med min kamera. Ingen blixt, därför lite suddig. Åh va den kameran va bra. Jag saknar den. Ny snart då!)

Just nu är spotify igång för full rulle, och det har jag också varit idag. Jag och Linnea drog för att kirra cash av miss Form och sen tillbaka för att käka och så hämtade min snälla morfar mig och Linnea vid skolan för att skjutsa runt oss lite i Boländerna där vi inhandlade ungefär en tiondel av vad vi sedan släpade med hem från stan. Herre min ouuuf va me grejer vi köpte! ca 2.000 kr endast på Åhléns, och 1.500 kr på resten av ställena. Nu är vi redo att äntligen få börja iaf! Så jävla taggad yesyesyes!


Pusspusspuss

2 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

heter hon miss Form ...... ?

2009-11-25 @ 16:24:48
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

Anna Form :)

2009-11-25 @ 20:30:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: