Jävla svin!


Gissa hur jag har mått de senaste dagarna. I måndags hade jag migrän. I tisdags hade jag också migrän, lite bättre dock, och vi åkte till staden för att vaccinera oss mot svininfluensan (vilket jag inte ville göra). Det kändes verkligen ingenting! Det var väl positivt antar jag.. Stackarna som stod i kön bakom oss stod förgäves. Tiden räckte inte till. Vi åkte till McDonalds vid fyra mackarna och käkade och sen släppte vi av Sara vid Burger King. Hungrig hon! :D Nädå hon skulle hem till Elli och hon jobbar ju där. Jag viewade mina desperata hemmafruar och så läste jag lite, kände mig lite trött i kroppen. Men jag kunde inte somna. Låg och vred mig i en timme och jag kunde inte sova på min sida för där stack en nål till några timmar tidigare och det ömmade. Sen helt plötsligt började jag cravea efter mjölk! Jag gick ner, och började frysa som in i helvete. 38,3. myyysigt! På morgonen vaknade jag inte av mitt alarm, stängde av det i sömnen alla snooz-gångerna eller liknande, i don't know. Iaf så hade jag feber imorse också så jag fick stanna hemma idag igen. Nu har jag bokat biljetter också btw!! Jag blev helt till mig när, klockan 10.00, jag såg på sfs hemsida att man äntligen kunde reservera/köpa biljetter! Wooho! Det blir jag, Sara, Elli, Bella och Tobbe som njuter av denna underbara filmpremiär. lovely<3

(Vi sitter mitten mitten Sara. Man kommer inte in på sfs hemsida just nu.. överbelastning, undra varför ;D)

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

lägg ut bild så jag kan se var vi sitter :) <333

2009-11-04 @ 10:24:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: