needs

måste bara få skriva av mig lite! Vi hade spanska, det var kul och inte sepciellt jobbigt. efter det så hade vi multimedia, och eftersom det som vi håller på med nu är så roligt och det går så bra så var det den bästa lektinen på dagen. spelar ingen roll att det är i tre timmar. jag och Joanna jobbar i grupp och vi ska göra ett flash-arbete om alla årstiderna. idéerna knakar och det fungerar i praktiken också! :D Sen så var det matte, inte svårt det heller. Så kom den väntade engelskalektionen -_- jag hade inte skrivit klart brevet som hon skulle betygsätta, men så visade det sig att vi inte hade någon engelska (Y) den här dagen skulle varit helt klart fulländad om vädret inte skulle varit så kallt och snöigt, men summa sumarum så är det en av topp-dagarna för året. Jag fick dessutom låsa upp dörren när jag kom hem, vilket betyder att jag är ensam hemma. och jag tänker titta på nån av mina nya filmer som jag fick idag (den lagliga typen, ibland) Brokeback mountain och Tristan & Isolde.

Här får ni låten också som är så grymt bra, och som startade mitt glad humör.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: