es una día buena

Brotorp<3Idag har varit en bra dag! Jag har varit på jättebra humör oah jätteglad och bara lycklig :) det var kul på spanskan sen, "kons ben lämnar man till snickaren, det kallas återanvändning!" xD hahaha med sånt citat kan det inte gå fel! Jag jobbade idag med. Och inte ens våra underbara barn kunde förstöra glädjen som spirar i mig. Det måste vara solen och det fina vädret. Visst att det är kallt, men nu är våren här (a) Åjuste! Jag kom in på expo :D happyhappy face (;

Jag vill bara säga tack till allt och alla och hoppas att ni får en bra helg.



Min börjar nu.

1 kommentarer
Angelica säger:
http://angelicabe.blogg.se/

oja :D nu fattas bara den där brännan XD

äsch det är ändå bra! vg++ liksom kan ju leda till slutbetyget mvg ;)



Vad härligt att du mår bra gumman :D man blir nog så av solen, pigg och lycklig! hoppas den stannar nu!

2009-03-20 @ 10:33:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: