3/3

Tisdag den tredje i tredje.
På fredag kommer Breaking Dawn ut på svenska. Så länge vi båda andas var deras fenomenala översättning. Datorerna på multimedian ville sig inte. det var något med nätverket. Nåt sånt var det, så vi fick extra håltimme. Två och en halv timme. Igår var det tre timmar. Imorgon vill jag inte ha någon för då är det expo. Jag vet att ni hör min entusiasm när jag skriver men sanningen är att den fnns inte. Inte på långa vägar. Jag är trött, irriterad, uttråkad, öm i nacken, trött, lite ledsen.Då är det ju bra att jag har en blogg att skriva i så att alla ni kan få känna med mig. Här kan jag reflektera mina tankar och bli förstådd. Eh, not? Jag är så trött på livet just nu. Men det är ingen idé för mig att tänka negativt för det gör bara saken värre. Var optimistisk och din dag är räddad. Jag finner det jobbigt att skriva nuförtiden för jag känner mig sarkastisk. Sarkasm som bara jag förstår och det gör så att jag uppfattas som nörd. tönt. knäppis. you name it. det är du säkert bättre på. Jag vet att det är fel av mig att säga att jag känner mig ensam, men alla är faktiskt det. Jag känner mig ensam.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: