fred och kärlek

p&lfestival. tack snälla söta tobbe för att jag får bila med er :) nu äre bara en vecka kvar tills det drar igång, fast vi kommer ner redan på söndag :D jag funderar på vad man bör ha med sig. endel nya inköp behövs ju. hood, glasses, powerking-flak, skor, strumpisbyxos; m.fl... jag har inga pengar, min lön får jag, förhoppningsvis, den 29 juni. fast jag är lite osäker på det för att man ska ju jobba tio provdagar, och jag kommer bara hunnit jobba nio innan den 29nde "/
JAG HAR HITTILLS TJÄNAT 3.180 KR!!!
sry 'bout the exaggeration. men jag är RIK! :D inte än, visst, men jag bär med mig det i hjärnan.
hare bäst, och till alla mina vänner;
vivo para vosotros

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: