living the dream

gets kind of ego.
imorgon, eller faktiskt idag om man är sådär petignoga, kommer Amelie, Emanuel, Bella och Tobbe! :) Idag har jag, eller wtf, IGÅR.. jaja den 22/7 gick jag och la mig vid fem, eller jag och Carro somnade i soffan. Jag gick upp till min sköna säng vid halv tio, vaknade halv ett igen och va gla för jag hade fått en massa sms ^^ eehheehe.. jag försökte väcka Carro, tog en timme ungefär, och medans så fixade jag frukost åt'na. Sen åkte hon till jobbet och jag har faktiskt varit duktig och städat idag. Det brukar inte bli av så mycket när päronen inte är hemma, living the dreeam liksom (;  jaa nu ska jag väl sova satt jag orkar upp tills mina vänner kommer hit :D jag har dock vänt en aning på dygnet så det får gå som det vill.
pusss
å gonattsi<3

4 kommentarer
carro säger:

vacker bild gumman <3

2009-07-23 @ 11:28:29
elli ;* säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

FINIS!! <3

2009-07-23 @ 20:43:05
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

PS !!!! :p haha värsta mascara reklamen (och vi alla vet att det icke är riktigt på reklam)

Men jättefin ändå :* :* Puss

2009-07-29 @ 11:29:37
Anonym säger:

vill se bilden oredigerad :) <3

2009-07-31 @ 21:25:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: