nytt inlägg

Hejsan!
Dagen började med att mamma knackade på min dörr och frågade "Elin, ska du inte gå upp nu? Klockan är tjugo över sju." (!!) Bussen som jag hade planerat att åka med går tjugo i åtta (08.42, tjugo minuter senare) och jag var tvungen att duscha! Snacka om att jag var stressad och så duschade jag på fem minuter, inte kul :( Till skolan åkte jag sedan osminkad, hungrig och i blött hår. Då hade vi multimedia som vanligt på fredagsmornarna. fick också veta att lärarn inte kommer kunna undervisa oss nästa fredag så då har vi sovmorgon till 10.30! :D Efter det så hade vi klassråd, sen svenska, sen lunch sen matte sen engelska sen så slutade vi äntligen! Efter skolan så åt jag, Elin, Angelica och Angelika på Cupido<3 Ni som inte ätit där och har möjlighet att göra det, GÖRT!!! Efter det så åkte jag hem. Resultatet blev detta inlägg.
Hoppas att ni är nöjda nu, ganska detaljerad var jag idag :)

pusskram

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: