nytt inlägg

idag så vaknade jag av att min mobil ringde.
eller jag och anneli hade ställt den på ringning med flit ^^ vi sov hos marie och det fanns ingen frukost :( tog lite som det passade lixom. efter frukosten så åkte anneli till nån el-affär med sin kamera ><, och jag och sara åkte för att träna. skönt :) efter träningen gick vi och solade en kortis och jag åkte hem till marie igen. sara åkte hem för de ska böja göra om hennes rum idag! niice :D jag däremot suktar fortfarande efter min kära byrå som jag sedan länge tittat ut. men den är så dyr ny, och kommer aldrig upp på blocket o.O
Ikväll har jag inte direkt bestämt nåt, får se hur det blir ;)



puss&kram

1 kommentarer
Angelica säger:
http://angelicabe.blogg.se/

haha XD ja det var lite synd.. vi får ta det nån helg :D

hahah, jo kollade nyss! helt otroligt :D huhu, snygg hennes design var förresten! så henne :D

puss

2009-02-21 @ 17:51:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: