happy birthday to two

Jaha, så fyller man år igen. Det är egenligen inget märkvärdigt med det. Det är bara en siffra man sätter på sig själv. Igår var jag sexton. Idag är jag sjutton. Inte så stor skillnad på de två dagarna, men nu är det bara ett år kvar. Ett år kvar till det faktiskt betyder nåt att fylla år, då man blir arton. Ajajaj va fri man kommer att bli! :)
Tack till alla som gjort min födelsedag bra!
Och då till det andra som gör att min födelsedag inte är så speciellt min, då jag delar den med tvillingsyster Sara. det har alltid varit jobbigt att dela, dela på allt förstås, men framförallt födelsedagen. Jag vet inte om jag fick välja att jag önskade att vi fyllde på olika dagar, fortfarande tvillingar, ofc!, men kanske sådär coolt över tolvslaget.. fast när allt kommer till kritan kan jag inte tänka mig att inte dela den, speciellt inte med någon annan än du<3
Grattis syster, du förgyller min vardag. ♥


och slutligen, grattis till mig ;)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: