enferma

Att man aldrig ska bli frisk..

Jag har matteprov på tisdag, om en vecka exakt, på min födelsedag.
Det är i Algebra ma B och jag fattar verkligen ingenting när man ska omvandla en ekvation till en fullständig andragradsekvation och så blir det bara fel och sen avsnitten innan som jag också har missat genomgången på tavlan med är säkert egentligen jättelätta men jag gör som man ska göra (enligt mig) och så blir det bara fel och fel och fel och så sitter man i flera timmar och försöker med något omöjligt.
försök säga det där under ett andetag... xS

det känns också fel (eller, inte rätt) att be läraren om hjälp på avsnitt som vi höll på med för typ två veckor sen.
vem fan ska hjälpa mig?




pusskram

1 kommentarer
Angelica säger:
http://angelicabe.blogg.se/

visst är den :D

usch, se till och bli frisk nu! <3

2009-02-03 @ 19:15:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: