Stämningen speglar sig i snön

Grannen kan verkligen ge en den där extra glada julkänslan som ofta fattas när snön ej fallit. Nu har den förvisso kommit, men jag mår så jävla bra av att gå förbi det här varje dag. Jag blir glad och harmonisk.
Idag har jag gått runt på stan med Sanna efter skolan, de va mys! Vi var överallt hela tiden haha, och inhandlade 4 grejer på 2½ timma =P Vantar till henne, Mössa till hennes farmor, Aniktsrengöring till mig och cigg till Elli. Men de var mysigt att gå på stan me henne söta tjejen =) Efter det så tog vi bussen hem till mormor och morfar. Jag, Elli och Sara vill säga. Sanna åkte samma buss dock, klev av en hållplats efter. Vi fick ett varmt mottagande, och morfar fixade värsta tjockis-mackorna till oss söt som han é! De blev så glada att vi kom synd att man inte tar sig tid att åka oftare..
Nu är vi hemma, Elli ska sova hos oss och vi ska titta på en Elin-favorit, The Notebook.

Hosta och nys, kryp ner å mys


2 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

Mackorna ÄGDE! <3<3

2009-12-18 @ 08:50:19
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

åååh dom satsar så mkt!! :D

2009-12-20 @ 14:33:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: