no need for a chill-pill

Vakna imorse och stressa som vanligt och skynda mig till tåget. Där ser jag att ja fått ett sms av Linnea om att hon kommer senare idag :P HAHA men jag åker in ändå, och när jag kliver på tåget får jag ett till sms att hon e sjuk(krya på dig!) xD min otroliga tur, eftersom det egentligen inte finns något att göra nu förutom att lämna tillbaka lite stuff och de vill man inte göra själv liksom. Men jag väntade på station, drog iväg ett sms till Sara och frågade när hon ska in, hon svara inte. Då kom ja på att jag kan åka hem till Sexi eftersom hon börjar två idag, men hon svara inte heller.. så jag sitter där helt mobbad och då kommer Jonny så går vi lite, Sara skulle ta tåget efter det. Jag och Jonny träffa Timmy på stora torget och så åkte dom till skolan efter de hade lurat mig lite heh. Då mötte jag Sara på station och så följde jag me till hennes praktik. Kulkul. Nu ska hon tydligen jobba kväll också stackarn. Elli svarade efter ett tag och sa att hon inte hade sovit nåt så då lät ja henne sova lillskruttan<3 nu e ja hemma igen. Se va mycke tid man har, skriver en hel jävla bok om två timmar av en måndagsmorgon (y)
MEN OFTA ANGELICA HAR FÅTT EN SONY ERICSSON SATIO?!!?!
Jag vill ha en. Jag vill ha en röd.
Asså cut. </3</3

4 kommentarer
Linnea säger:
http://linneanordenberg.blogg.se/

haha men gud förlåt!

trodde du inte skulle hinna sätta dig på tåget xO förlåt! du fick ju iaf träffa lite folk ;)

MEN KOMMER IMORN!

förlåt ännu en gång <33

2009-12-07 @ 12:12:02
ANGELICA säger:
http://angelicabe.blogg.se/

mohahahaha :D och spotify har jag skaffat i den också hihihi ;) Men jag säger då att du inte kommer ångra dig om du så köper den! :D

2009-12-07 @ 13:12:14
Becca säger:
http://rroos.blogg.se/

HAHA jag ska oxå ha en sån;)

2009-12-07 @ 15:41:43
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

haha tid är inget man ska underskatta baby. och vilken heting dregel miss rödhårig ääär!

2009-12-07 @ 16:57:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: