fullmåne

Imorse minsann var jag duktig och gick upp tio i sex, tappa upp ett bad och njöt ett tag :) Sov inge bra inatt. Somnade klockan åtta så jag missade både NCIS och mina desperata hemmafruar (n). Sen så vaknade jag klockan elva-tolv nångång, uttorkad efter vatten så gick ner å drack. Då kunde jag inte somna igen förns klockan ca tre. Menmen jag hade inga speciella energibehov idag så ^^ Jag och Sara gick mot tåget en aning tidigare för jag hade för mig att det var isbana igår kväll? :s icke imorse iaf, så vi var typ 20 min förtidiga till tåget x) men de gjorde inget för frosten gnistra i månens sken och jag var trött och njöt av det lugna tempot.
Nu har jag precis kommit hem från jobbet(filmvisning för bedårande snorungar, rekomenderas inte) och vi visade Madagaskar 2. HAHAHA fyfan va vi skrattade åt en scen jag och Joanna! Kunde inte hålla mig. Giraffen va han nu hette skulle dö och förklarade att han aldrig fått chansen att berätta för Flodhästen vad han verkligen känner. Nån ap-guru demonstrerade lite väl gay hur han skulle göra, och säga hur mycket han hatade henne. "Nja, hatar är inte rätt. Snarare älskar.." "Älskar?! Shiet mannen! En riktig hingst! Gnääägg gnääägg" HAHAHA kanske låter "ehm whatta fuck is she on?" för er, men det var kul om man var där ^^ Nu ska ni slippa läsa mer. Och jag ska se Grey's om halva timmen!


Puss gnäggiga hingst


1 kommentarer
elli ;* säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

i miss u.. <3

2009-12-02 @ 21:35:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: