Dan före

doppardan

Har varit lite blandat stress och lugn idag. Blev ganska en seg morgon, sen messa Becca och vill att jag kommer in till stan och gör henne sällskap vid julklappsinköp och så behövde jag hämta lite julklappar som jag lämnade hos henne igår, så perfekt me andra ord :) Jag inhandlade även ett vitt linne från gina, strumpbyxor(röda, såklart) och mer hårfärg(rött, såklart) för själva Julaftons outfit om man vill säga det så. Nu svamlar det och stämningen stiiiiiger i röda stugan. We like it. A lot. Malin sitter i tomteluva och går igenom julgranspyntet, pappa tar in granen och mamma fixar med skinkan. Det är tradition i vår familj, klä granen  mot julaftons natt med en julskinkad vörtmacka och senap. Då kommer stämningen på riktigt, dan innan. Lite sent kanske man tycker, men den behövs ju faktiskt bara en dag om året, de imorgon då. Sen ställer man om till nyår, och fyfan va nyårsafton ska äga skiten ur detta år! Nytt år och nya tag, med gamla och nya vänner =) puss på alla som bryr sig. jag älskar er.

2 kommentarer
ANGELICA säger:
http://angelicabe.blogg.se/

haha härligt ;D

tack snygging, god jul på dig med! <3

2009-12-23 @ 21:24:47
Marielle säger:

Jag älskar dig med vännen! Bff <3

2009-12-24 @ 02:41:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: