Prov i MDK TRTK

haha ni förstår vad jag menar :) jag vet knappt själv för att vara ärlig. det betyder Mediekunskap Tryckteknik .) Jag har ju förstås redan gjort det och det gick väl hyfsat, fast i och med att vi satt i aulan och skrev provet så blev det lite mer nervöst än nödvändigt :P Vad mer har jag gjort idag? Jo, jag har åkt till tierp och tillbaka hem där jag sitter nu och skriver min historia bara för er. känn er lyckade ;) Jag ska nog ut och träffa Marre snart när hon kommer hem, det var ju hundra år sen :s ( = ca 2 veckor, men iaf )

Kolla in min bilddagbok också om ni har tråkigt och vill göra något riktigt skoj för en gång skull, näe skoja bara. mitt liv e rätt så boring på vardagarna. Vakna, känna ångest över att det är skola och man måste gå upp, stressa för att man låg kvar i alla fall och nästan hinna med bussen, sitta där och andas, in i skolan för en massa (oftast) tråkiga lektioner tills energin är slut, hem, plugga borde man ju göra men jag spelar alltid lite på pianot ist, sappar på tv:n eller kollar mail eller nåt sånt. haha jag, kolla mail :s nej men jag loggar in på bilddagboken och kollar in mina vänner satt det inte blir 1000 bilder att kolla igenom en väldigt upptagen kväll eller rast i skolan. Förrästen, tänkte bara tillägga, att jag hatar när man säger "bdb". alltså inte skriver det, helt ok, men att säga typ "har du kollat min bdb på sistone?" och sånt hära snabbt uttal på förkortningen uuuusch. det är ju typ som att säga "brb" eller "t.ex" eller varför inte också "bl.a." ? suuper :) men nu ska jag sluta vara negativ eftersom jag måste vara ett gott föredöme för Becca som försöker komma över sitt beroende att alltid vara så hiiimla negativ ;P

hej&kram
Elin♥

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: