poor

hallojsan! blev inget inlägg igår, stackars er :)
hehe nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå och jag kan ioförsig göra läxan men jag kan inte förmå mig! "/ Det är jobbigt att skriva om en text på datorn och jag vet inte ens om det är bra och kommer säkert få IG på den iaf inte VG->.
Jaja vad hjälper det att whina (vet inte hur det stavas men det låter bra x) haha) Och jag saknar dig Marielle!!! Vart är du nu för tiden? och Jin, jag vet inte om du läser min blogg men men om du gör det så hör av dig snarast! vi har inte träffats sen jag vet inte när! jo, på Marres födelsedag tror jag var senast! Augusti den nittonde?!?! det är ju snart 2 månader sen!
Jag kommer hem till dig nån dag som jag lovade att jag skulle göra typ hela tiden frör att det är så nära.
och mitt nagelack behöver en ny omgång.
ses

hej&kram
Elin♥



peace out! :p

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: