overflow

Haj på er :(
Jag är på så jättedåligt humör idag, dels för att det har regnat hela dagen och det har inte varit lite heller och dels för att det har regnat hela dagen! Det är så jobbigt att bli blöt och regnet gjorde jätteont på mig i ansiktet och jag hade inget paraply heller :(

Men nu ska jag vara glad för nu är jag inne och är torr, och molnen har slutat att spy hårda kalla stora isbitar.
Jag försöker komma på läxor också.
Svenska: Läsa bok och skriva om ett barndomsminne
Engelska: Skriva klart sista utkastet av sin egna lilla "Fairytale"
GK: Prov v.42
TryckTeknik: Lämna in uppsats om hur man gör sitt eget papper och förklara också hur man trycker ett tryck med screen-tryck på den
Spanska: INGET! :D
Matte: Komma ikapp typ bara..
....

orkar
inte komma på nå fler men nu har jag en lista iaf utifall att jag glömmer igen vilket jag förmodligen kommer ha gjort direkt efter att jag tryckt på "Spara & publicera" =P
nu tycker alla inkl. mig själv att det räcker för mig

hej&kram
Elin♥

PS
jag tror att benny är jättestolt över mig nu :)

1 kommentarer
benny säger:
http://nny.blogg.se/

självklart!

2008-10-06 @ 09:50:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: