hej hej höst

hej alla morgonpigga och glada människor :)
Idag så började dagen med att jag tog en dusch, segade och fick springa till bussen som joanna sedan missade så jag fick åka själv iaf :P hehe
Nu först på morgonen så har jag haft matte i 45 min och så har vi en timme hål tills att idrotten börjar klockan 10.20.. senare idag så har jag filmvisning med Sara och Joanna och vi ska se, jag mena visa, Alvin och gänget!!! Wiihoo :) Jag har ioförsig reda sett den i vattholma när jag visade den där men den är så gullig :) ÄLSKA THEODORE!! <3
hej&kram
Elin♥

1 kommentarer
Becca säger:
http://blueskiiies.blogg.se/

fin design vännen :D

ALVIN OCH GÄNGET EE BÄST! JAG VILL OXÅ SJUNGANDE EKORRAR.

2008-10-11 @ 15:03:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: