En röd fredag

Hello alla trogna läsare som har väntat på mitt nästa inlägg!
Speciellt hej till Jenny som läser min blogg varje dag för att se om det kommit något nytt! (är du nöjd att jag nämde dig nu? :) )
Idag så har jag varit i skolan yey och så har jag lidit genom svenska, matte och engelska. Först så hade vi datorkunskap direkt på morgonen och det pallar man ju sådär lagom.
Under tiden som jag inte har bloggat så har jag haft fullt upp med skola och att göra andra och viktigare saker.  Jag går ju som endel av er vet Mediefprogrammet på GUC och det är skojsigt!! De första kurserna vi har haft är Tryckteknik och GK. GK är lätt roligare och superbäst! :D hahaa
Teorin på trycktekniken är såååå öken och långtråkig -_____________________-
En incident har inträffat. Jenny sjunger på en Kingston-låt "Åhåhåhåhååååhååååh Why do you have to go oo away from all? mi love" eller nåt sånt. Hon sjunger väldigt vackert! *****

hej&kram
Elin♥

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: