-rubrik-

Hej alla :) allt väl? ^^,
jag har alltid så svårt för att komma på rubriker! det är ju nästan det lättaste i ett blogg-inlägg kan man tycka men texten är ju bara att kopiera från hjärnan. vad man känner och tycker, vad man har varit med om osv. Men sedan rubriken, som ska sammanfatta hela texten till ett och som även ska göra det lite mer intressant än det kanske är för att folk ska vilja läsa, hur kommer man på en sån varje dag? (det vill säga om jag nu skulle blogga varje dag) det är ju inte dirkekt som att folk hoppar av glädje när de ser att jag bara har lagt in ett nytt inlägg, för de som verkligen vill veta om mitt liv borde ju på något litet vänster känna mig och kan få sig en helt egen verision genom att maila eller varför inte ringa? nog om det, om hur värdelös min rubrik-fantasi är för inse fakta elin, ingen bryr sig..
Ikväll så ska jag däremot ha skoj i Märsta med Joanna, Angelica, Angelika, Becca och förhoppningsvis Elin också :) Vi ska ta det lungt och ha det trevlig bara hemma hos Angelica och sen så firar vi Angelika nästa helg om jag förstått det rätt? :D naajskalajs :p (?)
ni ville säkert ha en "dagens låt" av mig? (A) haha men ni får ingen, för det är ändå en ganska sorglig dag och varför förstöra en helt perfekt lördag för er när jag kan bearbeta allt själv, visst ;'/

jag har ångrat mig,



hej&kram och puss på er snälla
Elin ♥

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: