tisdag

Hajsan!
Idag så hade vi nationella prov i matte och jag hann inte klart! ;(
Fast om jag säger att det inte gick nå bra så tittar alla på mig med höjt ögonbryn och säger typ "Sluta Elin! Om det inte gick bra för dig hur gick det då för mig?!" Asså allvarligt! Jag är inte så jävla bra som alla tror och det kallas att plugga i de flesta av fallen!
Asså ni måste förstå att när alla lärare har så höga krav på en så går det inte att misslyckas, det finns lixom inte för dem. Jag stressar snart ihjäl mig känns det som och det hjälper inte att ingen tror på mig heller, att alla har höga krav på mig och sen, om jag misslyckas och får ett dåligt resultat så säger folk "Vaa? Oj men det kan ju inte stämma!" och ibland även skrattar och frågar om jag är allvarlig
^o(



It does not seems like anyone special matters to you.

Too bad

3 kommentarer
Marielle säger:

Mäh Elin då..

2008-05-07 @ 19:04:58
Marielle säger:

opps allt kom inte med..!

Mäh Elin då...
Jag säger bara så för att jag tycker du är så duktig på matte, förstår och förklarar så bra. Ingen illat menat..

Älskar dig!

2008-05-07 @ 19:06:24
Jin säger:

Om det får dig o må bättre så hann inte jag heller klart :) o alla har höga krav på mig oxå, även fast jag inte ens e bra på matte. bara för att jag e bra i några andra ämnen tror alla att jag kan allt! men jag kämpar för att få mitt vg i slubetyg :/ I feel your pain ;P

2008-05-07 @ 20:54:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: