packa packa

Imorgon så är det klassresa som gäller och jag gör som vanligt, packar i sista minuten ;P
Ja, igår så flyttade den sista kattungen ifrån oss .'/
ÅH! igår så stannade jag kvar 2 h efter skolan för att jobba med konståkningsklänningen som jag syr åt sis' och jag har hals, armar och trosor kvar att sy på sen går den att använda. Men visst ska man ha lite glitter på den ;D så paljetter åker väl på under sommarlovet eftersom det bara är en lektion kvar. bajs på det!
Det är bara åtta dagar (skoldagar) kvar till sommarlovet och jag jag lääängtar till ledigheten! Fast jag kommer sakna min klass 9A och vissa personer mer än andra.. fast endel kommer jag hålla  kontakten med vare sig de vill eller inte ;P
Jag och Dennis S kommer förrästen (kanske) i samma klass för vi har valt samma linje! Yippie! :D
På måndag kommer nog nästa inlägg så att ni kan få läsa om min klassresa som paddlas till en ö utan el.. jaja, åker ju dit med klassen vilket är det viktigaste.. men vi kommer bara vara borta i en natt så (vilket är lite kort) toalett och dusch klarar man väl sig utan? Vill INTE gå på dass!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: