Ny hårfärg x2

Hallojs!
Igår, igår, igår.. jaa.. då blekte jag utväxten och överhåret och gjorde sedan ljusbruna slingor på det.. fast.. det blev typ en ny version av Cruella Devil, går knappt att beskria så att man förstår men tänk er vitt hår med svarta slingor =O =P
Idag så fixade jag det genom att täcka hela håret i en kastanjnyans.. efterbehandligen är i just nu så jag är lite spänd på resultatet! =D Hoppas hoppas!

(här kommer så småningom en bild på när jag har färgmedlet i att finnas)

När jag tänker efter så har min hårfärg aldrig, och då menar jag aldrig, blivit bra när jag färgat det.

1 kommentarer
anna+karin säger:
http://notsocute.blogg.se

känner igen det där...
det blir nog bra ska du se!
håller tummarna :)

2008-05-05 @ 19:58:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: